woensdag 18 juli 2012

Kinderboerderij

Alleerst even hartelijk dank voor de vele uitnodigingen voor Payal om te komen helpen in het huishouden maar hier thuis is ook genoeg te doen hoor ;o) ... als ze echter helemaal rond is dan horen jullie het zeker!

Vandaag een ontspannen dagje. De zon liet zich nog eens zien en toevallig stond vandaag een bezoekje van S. gepland. S is samen met Payal uit India naar hier gekomen.

We zijn met zijn allen naar de kinderboerderij gegaan.
De meiden speelden in het zand, achtervolgden een geit ...
... knuffelden een cavia ...
... voerden de ezels gras ...
... en renden de benen van onder hun lijf ...

Morgen trekken Payal en ik naar mijn ouders ... papa blijft thuis, zo heeft die ook eens een break :o)

6 opmerkingen:

  1. Ow, wat zullen ze lekker slapen straks!
    Veel plezier morgen, ook voor papa ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk gezicht, vooral die onderste foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. plezant dat ze haar maatje nog tegenkomt!
    die meiden hebben zich goed geaumuseerd!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah dat zal wel een hele leuke dag geweest zijn. Was dat in Kiewit? Wel mooi daar =)

    En toch ook wel een kleine tegenvaller dat we nog even op hulp in het huishouden moeten wachten. Ik zal mijn 2 sjarels maar es beter beginnen opvoeden lijkt mij =P
    Toch bedankt voor de intentie om ze alsnog door te sturen wanneer ze bij jullie klaar is lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super !!!!
    ik kan het me levendig voorstellen dat de lol enorm was !!

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen