woensdag 8 februari 2012

Eens iets compleet nieuws

Jaja, zo af en toe doe ik eens iets compleet nieuw ... dus toen MiM's Tasje me een swap voorstelde was ik er meteen voor gevonden!

Wat de swap inhield? Zij zou me die geweldige speldjes opsturen waar ik zo helemaal gek op was tijdens haar give-away ...

Deze dus :o)
En ik heb haar beloofd dat ik haar een engel ga maken voor haar blog 366 x Engel! Engelen hebben voor mij iets speciaals dus het is een opdracht waar ik wat tijd voor nodig heb maar MiM, ik ben eraan bezig hoor!

En omdat ik zo blij was met de speldjes ben ik er meteen ingevlogen.

Een kleine blik op een WIP met een vrolijk ... uiteraard ... ZOMERS stofje voor Payal en supervrolijke speldjes van MiM!

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de speldjes in actie te zien! Swaps zijn zo leuk! Altijd weer een verassing... Ik heb geduld hoor! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh die speldjes zijn prachtig!!! we zijn benieuwd wat je weer in elkaar aan t "prutsen" bent ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Die mooie speldjes vielen deze week bij door de brievenbus, ook van Mim (gewonnen, lucky me!) ik ben nog aan het broeden op een volgend naaiproject.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er heel leuk uit! Ben al benieuwd naar jouw creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!! en swappen is heel plezant om te doen!

    Liefs Michelle

    ps ik heb een vraagje op mijn blog wil jij ook even een kijkje nemen aub?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie speldjes,en ja wat ben aan maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. spannend!!
    maar hele leuke speldjes zeg.
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een handigerd ben jij! Ziet er zo leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen