maandag 20 februari 2012

dum dum club en awards

Morgen weer meer tuinnieuws want vandaag hebben Payal en ik nog veel gedaan. Maar omdat ik ondertussen 2 awards heb toegekend gekregen wil ik eerst toch even daar aandacht aan geven.

Maar voor ik aan de awards begin nog even dit:
Ik loop zelden warm voor 'moderne' muziek ... zelden warm lopen betekent voor mij dat ik zelden spontaan zal beginnen schudden met mijn gat bij een nieuw liedje en moderne muziek is al die muziek die de 'jeugd van tegenwoordig' goed vindt.
Maar eerder deze week hoorde ik dit: de 'dum dum club' met 'oh boy'

Gewoon supergezellig liedje, je gaat er van met je kont wiebelen en dum dummen :o)
Leuk om naar te luisteren terwijl je even het award-nieuws doorleest.

Van Moos (Moos en haar Moosies) kreeg ik de Liebster Blog-award.

Deze award is een soort kettingbrief onder bloggers.
Het heeft tot doel om blogs met minder dan 200 volgers onder de aandacht te brengen.
Je krijgt de award van een collega blogger die jouw blog de moeite waard vind en je extra aandacht wil geven.

De regels:
- Vermeld de award op je blog. gedaan
- Vermeld de gever van de award, natuurlijk met link. ook gedaan
- Geef, als je dit wilt, de award door aan 5 bloggers van jouw keuze. Dit doe je door hun blog met link te vermelden. zie verder

En van Kreatita kreeg ik vorige week reeds een award


Hier hangen deze regeltjes aan vast
Now here are the rules, and what I have to do.
1.Add the award to your blog. gedaan
2.Thank the blogger(s) who gave it to you. dank u Kreatita!
3.Mention 7 random things about yourself. oei ... volgens mij weten jullie bijna alles
4.List the rules. ook gedaan
5.Award to 15 bloggers ik ga het aan 5 geven, dezelfde als de liebster award
6.Inform each of them by leaving a comment on their blog. mag ik niet vergeten :o)

OK en wie krijgt van mij de award ... ik kan moeilijk kiezen dus ik ga eens kijken bij de 'nieuwste' blogs in mijn lijstje want eigenlijk verdienen jullie hem allemaal (en sommigen hebben hem dan ook al dus jullie vallen af) en gut, ze mogen ook niet meer dan 200 volgers hebben ... wat moeilijk!!!

1. Met Roos van Everydayisblogday breek ik meteen effe mijn 'nieuwere blog regel' maar ze verdient het gewoon
2. Readkapke omdat ze pas verhuisd is, dan heeft ze iets om aan haar blogmuur te hangen :o)
3. 366 x Engel omdat ik haar een engel vind (en haar nog niet vergeten ben)
4. Studio Zakka omdat ik haar echt nog maar pas volg maar ze wel een supergezellig blogje heeft
5. Potje thee omdat die naam alleen al gezelligheid uitstraalt

En morgen ben ik er meer met meer tuinnieuws!

6 opmerkingen:

  1. Aaaaaaaaaaaaah wat lief! Zoals je misschien gezien hebt had ik vorige week (of een week eerder) al een liebster award doorgegeven dus weet niet of ik nu meteen weer een zal doen maar toch heel erg bedankt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oowww, wat lief van je! Dank je wel, ben er erg blij mee. En twee nog wel... De lat wordt hiermee wel hoog gelegd, hoop dat ik het waar kan blijven maken ;) Ga in elk geval mijn stinkende best doen om veel gezelligheid en inspiratie te blijven delen...

    Liefs van tante Pollewopje

    www.studiozakka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor (en lekker blijven bloggen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ken ik niet maar ga ik zeker eens googelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh jawel ik heb die liedjes wel al eens gehoord maar nooit een naam erbij! Mmmmmmmmm lekker wiegen met de heupen en dumdummen :oD thx voor de tip, de zon gaat er gewoon van schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen